Facebook pregăteşte încă o SCHIMBARE
Reţeaua de socializare Facebook testează introducerea etichetei „satiră” pentru a indica utilizatorilor săi atunci când articolele publicate nu sunt informaţii reale, ci parodii, informează AFP, citat de gandul.info.
Facebook încearcă să găsească posibilităţi de a separa mai clar textele satirice de celelalte, ca urmare a unor solicitări primite de la utilizatori, a declarat pentru AFP un reprezentant al reţelei de socializare.
Potrivit presei internaţionale, unii utilizatori ai Facebook nu pot să distingă articolele satirice de cele reale.
Astfel, Facebook testează în SUA introducerea etichetei „satiră” în faţa link-urilor care trimit la acele site-uri care s-au specializat în publicarea unor articole false, care sunt prezentate însă în mod serios, precum Le Gorafi din Franţa şi The Onion din Statele Unite.
Un nou mesaj PUTERNIC de susținere a R. Moldova. Iohannis, la Consiliul European: Ucraina și R. Moldova rămân teme de prioritate absolută
Vicepremierul Popșoi, la Washington: În ultimii doi ani, de când Rusia a atacat militar Ucraina, R. Moldova „a demonstrat reziliență și a arătat că este un partener de încredere pentru toată lumea civilizată”
PERCHEZIȚII // Metale prețioase în valoare de aproape 1,6 milioane de lei, aduse prin contrabandă în R. Moldova: Declarațiile contradictorii ale unui bărbat de 37 de ani