11:25:51 28.03.2024
Stiri

Brandul TURISTIC al Republicii Moldova, lansat la București

Știri 16.03.2015 12:36 Vizualizări3142 Autor: Ziarul National


Asociația Națională pentru Turismul Receptor din Moldova, cu susţinerea proiectului USAID CEED II și în parteneriat cu Centrul Cultural VATRA, au lansat la București, pe 12 martie curent, proiectul „Descoperă Brandul Turistic al R. Moldova”.

În cadrul evenimentului a fost prezentat noul brand turistic al Republicii Moldova ce cuprinde armonios tradițiile, frumusețea regiunilor rurale, dar și gastronomia autentică cu vinuri recunoscute în întreaga lume.

Invitații au avut ocazia sa cunoască Republica Moldova ca destinație turistică, să se familiarizeze cu brandul turistic al Republicii Moldova. Evenimentul a culminat cu o degustare de vinuri moldovenești ale companiilor Asconi, Brănești, Poiana, Mimi, Etcetera, Chateau Vartely și Purcari. Acestea au fost prezentate impecabil de către președintele Asociației Sommelierilor din România, Avram Laurențiu Achim.

Agențiile de turism și vinăriile-membri ai Asociației Naționale pentru Turismul Receptor din Moldova (ANTRIM) au avut posibilitatea, în cadrul evenimentului, să prezinte ofertele de turism și să stabilească contacte și parteneriate cu reprezentanții marilor companii din România din domeniul financiar-bancar, medical, IT și altele.



La lansarea proiectului au participat Ambasadorul Republicii Moldova la București, Iurie Reniță, Înaltul Reprezentant al Guvernului României pentru R. Moldova, Iuliana Gorea-Costin, directorul Agenției Turismului din Republica Moldova, Nicolae Platon, și omologul său român, Simona Allice Man, Ministrul delegat pentru Relaţia cu Parlamentul, Eugen Nicolicea, consilierul prim-ministrului, Corneliu Vișoianu, Președintele Uniunii Naționale a Patronatului Român, Ioan Lucian, directorul TVR Internațional, Cristina Leorent, secretarul general al Guvernului României, Sorin Stanciu, precum și alți reprezentanți ai corpului diplomatic acreditat la București, importanți oameni de afaceri din România și Republica Moldova, artiști renumiți cum ar fi Sasha Lopez, reprezentanți ai mass-media din Romania etc.

Evenimentul face parte din Programul de promovare a produselor turistice denumit generic: „Brandul Naţional al Industriei Turismului”, lansat în luna noiembrie 2014 de către Agenția Turismului din Republica Moldova.

Amintim că, în 2013, Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca destinația neexplorată din Europa, acesta fiind și sloganul primei campanii internaționale de promovare a noului Brand Turistic, prin difuzarea unui spot video pe Euronews în luna noiembrie-decembrie 2014.


Stiri relevante

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
25.03.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin căzut de pe ca...

22.03.2024 09:05 Nicolae Negru Nicolae Negru // De ce ideea referend...

18.03.2024 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin și Rusia ca bo...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Sunteți de-acord ca referendumul constituțional privind aderarea R. Moldova la Uniunea Europeană să fie organizat în aceeași zi cu alegerile prezidențiale din anul curent?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md